ОТЫЗ ЖЕТІНШІ СӨЗ
1896 Абайдың көңілінде жүрген көрікті ойларын мақал-мәтел ретінде өрнектеп, дүниетанымдық көзқарастарын аңғартқан қара сөзі. Қашан жазылды? Мақал-мәтелдер арқылы адамдар арасындағы аса бір күрделі қатынастарды өзінше
ОТЫЗ СЕГІЗІНШІ СӨЗ
1896 Абайдың Алла мен Адамға қатысты терең ойлары, нақты әрі дәлелді пікірлері көрініс тапқан қара сөзі. Қашан жазылды? Ақиқат жолын нұсқаушылар – пайғамбарлар, әулиелер, хакімдер
ОТЫЗ ТОҒЫЗЫНШЫ СӨЗ
1897 Абайдың ұлттық мінез туралы терең ой-пікірлер айтқан қара сөзі. Қашан жазылды? Өз замандастары мен ата-баба мінездерін салыстыра отырып, екі мінездің жоқтығын сипаттап, талдайтын қара
ҚЫРҚЫНШЫ СӨЗ
1897 Абайдың өз заманының келеңсіз көріністеріне философиялық астар беру мақсатында жазылған қара сөзі. Қашан жазылды? Адам басына қонатын бақ пен дәулеттің баянды болуы кісілікке, текке,
ҚЫРЫҚ БІРІНШІ СӨЗ
1897 Абайдың билік пен байлық секілді ой-толғамнан тұратын, түзу жолға түсу мен тығырықтан шығу туралы жазған мағынасы терең қара сөзі. Қашан жазылды? Қоғамдағы әлеуметтік қайшылық
ҚЫРЫҚ ЕКІНШІ СӨЗ
1898 Абайдың «қызмет қылып мал таппай, ғылым оқып ой таппай», қыдырып қарын тойдырғанға мәз замандастарын, феодалдық дәуір болмысы тудырған қоғамдық кеселді сынап жазған қара сөзі.
ҚЫРЫҚ ҮШІНШІ СӨЗ
1898 Абайдың жан мен тән ұғымдары туралы, екеуінің ортасында болатын жибили және кәсиби ұғымдарын тереңнен байыптаған қара сөзі. Қашан жазылды? Адам бойындағы жан қуаты мен
ҚЫРЫҚ ТӨРТІНШІ СӨЗ
1898 Абайдың «талап» атауына философиялық категория түрінде талдау жасаған қара сөзі. Қашан жазылды? Рухани тазалық, жан мәдениеттілігі жоқ жердегі талаптың тоғышарлық сипатын терең ашып берген
ҚЫРЫҚ БЕСІНШІ СӨЗ
1898 Абайдың құдай туралы ұғымды тереңінен оқып-танып, Алланың хикметі – ғаділдік пен махаббат туралы философиялық ой толғаған қара сөзі. Қашан жазылды? Алла хикметін сезіну жолдары