ЖИЫРМА СЕГІЗІНШІ СӨЗ
1895 Абайдың тек қазақ емес, исі мұсылмандарға қаратыла айтылан қара сөзі. Қашан жазылды? Діни теріс көзқарастардың кейбіріне талдау жасаған қара сөзін Абай 1895 жылы жазған.
ЖИЫРМА ТОҒЫЗЫНШЫ СӨЗ
1895 Абайдың қазақтың кейбір мақалдарына ғылыми талдау жасаған қара сөзі. Қашан жазылды? Абай «мақалдың озығы бар, тозығы бар» деп философиялық талдау жасаған қара сөзін 1895
ОТЫЗЫНШЫ СӨЗ
1895 Абайдың бес дұшанның бірі – мақтаншақтықты сынап жазған қара сөзі. Қашан жазылды? Абай қоғамдағы қырт мақтаншақтарды «ұялмас бетке талмас жақ береді», «көп былжыраған арсыз-ұятсыздардың
ОТЫЗ БІРІНШІ СӨЗ
1895 Абайдың педагогтық, ұстаздық ойларының жемісі саналатын қара сөзі. Қашан жазылды? Абай ойсыздық кеселдерінен сақтандыратын ойларын 1895 жылы жазған. Қайда жарияланды? Алғаш рет ақынның 1933
ОТЫЗ ЕКІНШІ СӨЗ
1895 Абайдың ғылымға жету жолында бағыт нұсқайтын қара сөзі. Қашан жазылды? Ғылым туралы терең философиялық талдау жасаған қара сөзін Абай 1895 жылы жазған. Қайда жарияланды?
ОТЫЗ ҮШІНШІ СӨЗ
1895 Абайдың өнерлі адамдарға сүйсіне отырып, олардың іс-әрекетіндегі қазақтың кеселдерінен жойылатын жолдарды нұсқаған қара сөзі. Қашан жазылды? Қазақ халқының қолы өнерлі адамдары туралы талдау жасаған
ОТЫЗ ТӨРТІНШІ СӨЗ
1896 Абайдың өмір мен өлім философиясы хақында жазылған қара сөзі. Қашан жазылды? Адамның рухын қозғайтын, жетілдіретін мәңгілік философиялық мәселелерге талдау жасаған қара сөзін Абай 1896
ОТЫЗ БЕСІНШІ СӨЗ
1896 Абайдың адамдардың өлгеннен кейін махшарға баруы, ондағы жауаптастықтар туралы ой толғаған қара сөзі. Қашан жазылды? Тірлікте ізгі істер істеп өтуге, кемтарларға көмектесуге шақыратын қара
ОТЫЗ АЛТЫНШЫ СӨЗ
1896 Абайдың иман, ұят деген ұғымдардың бірлігін, ар-ұятсыз иман-инабаттың жоқтығын айтып, «ұят» деген ұғымға тереңірек тоқталатын қара сөзі. Қашан жазылды? Қазақ арасында имансыздық, арсыздықтың өршуін