ОНЫНШЫ СӨЗ
1892 Абайдың бала мен әке арасындағы қарым-қатынас, ұрпақ тәлім-тәрбиесі туралы ой саптаған қара сөзі. Қашан жазылды? Бала тәрбиесіне қатысты тұшымды ойлар айтылған бұл қара сөзін
ОН БІРІНШІ СӨЗ
1892 Абайдың ел басына түскен дерт және одан құтылу жолдары әңгімеленетін қара сөзі. Қашан жазылды? Абай өз заманындағы ұрлық, бұзақылық сынды жат қылықтарға талдау жасаған
ОН ЕКІНШІ СӨЗ
1892 Абайдың ар-ұждан тазалығын, адамгершілік қасиеттерін баяндаған, құдайға құлшылық етудің мән жайын адамгершілік-этикалық қасиеттермен ұштастырған қара сөзі. Қашан жазылды? Қазақтардың тұрмыстағы, харекетіндегі салғырттықтың дінде де
ОН ҮШІНШІ СӨЗ
1892 Абайдың иман туралы түсінік-пайымды кеңейте отырып, ел ішіндегі иман келтірушілер туралы ойын ортаға сала жазған қара сөзі. Қашан жазылды? Философиялық мазмұндағы он үшінші қара
ОН ТӨРТІНШІ СӨЗ
1893 Абайдың жүрек және оның қаисеттері туралы ой толғап, елдің азып-тозуынан құтылуының бірден-бір жолы халық түсінігінің өзгеруі деп қорытынды пайым жасаған қара сөзі. Қашан жазылды?
ОН БЕСІНШІ СӨЗ
1893 Абайдың адам өміріне философиялық ой жүгіртіп, терең топшылау жасап, адамның өзін-өзі тәрбиелеу мәселесін сөз еткен қара сөзі. Қашан жазылды? Есті адамның қасиетін көрсеткен он
ОН АЛТЫНШЫ СӨЗ
1893 Абайдың өзі тұстас қазақтардың ішінде кезігіп қалатын құдайға құлшылық ету тәсілін мінеп жазған қара сөзі. Қашан жазылды? Құдайға құлшылық ету жайындағы он алтыншы қара
ОН ЖЕТІНШІ СӨЗ
1893 Абайдың адамның бірыңғай жақсы қасиеттерін – ақыл, қайрат жүрек үшеуін өзара айтыстырып, ойшыл ретінде ақ пен қараның, жақсы мен жаманның, адалдық пен зұлымдықтың, білімдік
ОН СЕГІЗІНШІ СӨЗ
1893 Абайдың кербездікті қатты сынға алып, оны халықтың азып-тозып жүргендігінің бір көрінісі ретінде қарап, тұжырымды ой айтқан қара сөзі. Қашан жазылды? Адам баласының кеселді мінезін