БІРІНШІ СӨЗ
1890 Абайдың санасын сарпылтқан көкейкесті ойларын жазуға қалай кіріскенін байыптайтын қара сөзі. Қашан жазылды? Өз замандастары шұғылданған ел бағу, мал бағу, ғылым бағу, дін бағу
ЕКІНШІ СӨЗ
1890 Абайдың қазақтың өзі туралы түсінігі өзге халықтарға берген мінездемесінен аңғарылатынын дәлелдеп берген қара сөзі. Қашан жазылды? Ұлттық дамудың басты бағыттары көрінген қара сөзін Абай
ҮШІНШІ СӨЗ
1891 Абайдың қазақ халқының тарихын бағдарлап, билік туралы әңгіме қозғаған қара сөзі. Қашан жазылды? Ел ішіндегілердің болыстыққа таласып, босқа әуре сарсаң болғанша, егін егіп, мал
ТӨРТІНШІ СӨЗ
1891 Абайдың тылсым құдірет иесі адамның екі күйіне – күлкі мен қайғыға талдау берген қара сөзі. Қашан жазылды? Қара сөзді Абайдың әдеби хатшысы Мүрсейіт Бікеұлы
БЕСІНШІ СӨЗ
1891 Абайдың көкірегін кернеген шерлі сөзімен өзін ашындырған қоғамдық мешеулікті, әлеуметтік таным таяздығын сынға ала отырып жазған қара сөзі. Қашан жазылды? Алғаш рет ақынның 1933
АЛТЫНШЫ СӨЗ
1891 Абайдың бірлік туралы қазақ танымын байыптап, бірлік ұғымын мал, ас, байлық ортақтығымен байланыстыратын таным таяздығын, ой үстірттігін сынай жазған қара сөзі. Қашан жазылды? Ойшыл
ЖЕТІНШІ СӨЗ
1891 Абайдың құмарлық деген ұғым және оның түрлеріне барлау жасап, оны бүге-шүгесіне дейін талдап, кесімді пікір айта білген қара сөзі. Қашан жазылды? Адамның рухани-адамгершілік кемелденуін,
СЕГІЗІНШІ СӨЗ
1891 Абайдың ақыл мен насихат туралы ой пайымы зерделенген қара сөзі. Қашан жазылды? Өз заманының әлеуметтік тегін жіктеп көрсеткен қара сөзін Абай 1891 жылы жазған.
ТОҒЫЗЫНШЫ СӨЗ
1892 Абайдың болашаққа үмітпен қарау, өз дертіңді өзің анықтау, өзіңді өзің аяусыз сынау – осылайша кеселді дерттен құтылу жолында әрекет ету сынды өмір философиясының қағидаларын